reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Filip Olekšák

Filip Olekšák

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Píšem o medicíne zo svojho pohľadu. Zoznam autorových rubrík:  Medicine lifeEdinburgNezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

#chrantesvojebabky

Filip Olekšák

#chrantesvojebabky

5 dní som strávil v skafandri a respirátore na improvizovanom infekčnom oddelení u babky v byte. Po 5 dňoch som starostlivosť o ňu prenechal svojej pozitívnej mamine na doliečenie. Inštrukcie boli jasné, volajte mi so všetkým.

  • 17. jan 2021
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 1 459x
  • 5
Volill som SMER, už nebudem

Filip Olekšák

Politika Volill som SMER, už nebudem

Verím v dobro v ľuďoch, ale viem, že aj dobrý človek môže byť hlúpy.  Hlúpym sa môžeme narodiť, no nesmieme ním zostať.

  • 26. jan 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 713x
  • 9
Pripomienka k návrhu

Filip Olekšák

Politika Pripomienka k návrhu

Kampaň strany SMER-SD má neprekvapivý priebeh, no rozhodnutie pokutovať novopečených lekárov guľou na nohe s hodnotou 55 000 € môže mať naozaj neblahé dôsledky.

  • 19. jan 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 375x
  • 0
Fenomén nabíjania baterky

Filip Olekšák

Fenomén nabíjania baterky

Niekto mi klepe na plece. Keď sa otočím, osloví ma chlapík. Chvíľu mám pocit, že ide o nejakého predajcu, ktorý sa mi snaží predať niečo, čo nechcem.

  • 18. apr 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 531x
  • 4
O hokeji a ešte o niečom inom (marec 2018)

Filip Olekšák

O hokeji a ešte o niečom inom (marec 2018)

Ak je hlavným pilierom systému život v klamstve potom nie je prekvapením, že jeho fundamentálnou hrozbou je život v pravde.

  • 30. okt 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 428x
  • 0
reklama
Ťažké diagnózy, dobrí učitelia (rok 2016)

Filip Olekšák

Ťažké diagnózy, dobrí učitelia (rok 2016)

Neštuduješ preto, aby si spravil štátnicu. Študuješ pre deň, kedy budeš jediná vec medzi pacientom a jeho hrobom. (citát nad mojim stolom - vždy keď sa zobudím nad knihami, irónia mi robí dobrú náladu)

  • 20. júl 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 506x
  • 3
Od pôrodu k narodeniu

Filip Olekšák

Od pôrodu k narodeniu

Moment pôrodu je automaticky braný za moment narodenia. Niekedy je to však proces a trvá o pár momentov dlhšie.

  • 3. okt 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 218x
  • 23
Veľké rozhodnutia

Filip Olekšák

Veľké rozhodnutia

O potrebe motivácie v živote človeka rozhodnutého robiť medicínu som už písal. Tak teraz o rozhodnutí samotnom a o tom, že niekedy sa musíte cítiť ako neúspech, aby ste s tým mohli niečo urobiť.

  • 8. nov 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 937x
  • 0
Škót s anglickým menom v diagnóze

Filip Olekšák

Škót s anglickým menom v diagnóze

O káve o tretej ráno, južnej Afrike, diagnóze a elektródach, o počúvaní a o malom prieskume, ktorý možno niekomu zmení život.

  • 30. aug 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 005x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu